МЕНЮ
Еще больше наших работ:
www.artsign.com.ua
зворотній зв'язок

Будь ласка, залиште свої дані

+38 (067) 410 50 49

зворотній дзвінок

LukaGalamar@gmail.com

ua ru
ua

Що таке ребрендинг і для чого він потрібен?

Що таке ребрендинг і для чого він потрібен?          У сучасному світі найбільшого успіху досягають компанії, які вміють підлаштовуватися під ринок, стежити за тенденціями, аналізувати і розуміти свого споживача. Одним з найбільш важливих показників успіху і впливу компанії - це впізнаваність бренду (торгівельної марки). Бренд (англ. Brand) - це набір характеристик, асоціацій, емоцій, які виникають при згадці його у споживача. Бренд є загальним поняттям і включає безліч позицій: неймінг (назва компанії), гасла і фрази, логотип, фірмові кольори, шрифтові написання, звуки і багато іншого. Однак, яким би знаменитим і упізнаваним не був ваш бренд, з часом він приїдається, стає нудним, звичним, в результаті: на нього просто перестають звертати увагу. Особливо гостро на собі це відчувають компанії, які представляють мережевий бізнес.

         З усього цього можна зробити висновок, що ребрендинг, є не настільки розкішшю, скільки необхідністю. У підсумку, «ребрендинг» - це комплекс заходів, які включають в себе зміни бренду і його складових. Іншими словами, цей термін вказує на те, що компанія робить дії по актуалізації свого бренду, намагається зробити його більш цікавим, пізнавальним і доступним, привабливим і сучасним.
Як же визначити, що бренд застарів і ребрендинг вам необхідний:
  1) бренд застарів (морально або фізично)
Думки більшості фахівців полягає в тому, що кожні 5-10 років бренд необхідно оновлювати, за цей час він перестає виконувати функції, покладені на нього, до того ж, підростає нове покоління споживачів з новими запитами і пріоритетами. Тому, для того, щоб не втрачати актуальність необхідно вживати заходів.
  2) з'явився конкурент з більш цікавим брендом
Розвиток компанії в конкурентному середовищі завжди супроводжується як позитивними, так і негативними наслідками, для деяких власників бізнесу вкрай складно виділити і донести свої конкурентні переваги перед іншими. Для цих цілей компанії витрачають мільярди доларів, наймають цілі штати маркетологів, які розробляють новий курс для компанії, або іншими словами, проводять ребрендинг
  3) бренд повинен виконувати нові завдання
Збільшення продажів, каналів збуту, вихід на міжнародний ринок, переорієнтація на нову аудиторію споживачів і багато іншого - це завдання, які повинен виконувати бренд, якщо це не так, вам терміново необхідно вжити заходів
  4) компанія змінює або розширює сферу діяльності
У разі, якщо ваша компанія змінює сферу або напрямок роботи, то проведення даної процедури вкрай необхідно, адже завдання, поставлене на бренд перестає бути актуальною і для нових і старих споживачів буде незрозуміло чим конкретно ви займаєтеся. Важливо відзначити, що успішні компанії, які знають і люблять свого споживача, впроваджують зміни в кілька разів частіше за інших.
  5) відбувається злиття кількох компаній в одну
Злиття бувають як успішні, так і не дуже, але для правильного інформування про них ваших покупців, необхідно змінити подачу інформацію. Хто попереджений, той озброєний.

       Завдання, які повинен виконувати ребрендинг.
Якщо ви дочитали до цього розділу, значить стаття актуальна для вас =) Підіб'ємо підсумок всього вище написаного: по-перше, бренд / назва / логотип повинен бути гнучким і вміти змінюватися в залежності від обставин, по-друге, він повинен відображати цілі, місію , пріоритети, позиціонування і напрямок діяльності вашої компанії, по-третє, легко запам'ятовується, є актуальним і унікальним у своєму роді.

       Головне пам'ятати, що ваш бренд - це ваше ставлення до клієнта, враження і асоціації, які виникають при його згадуванні. Тому ставтеся до цього з усією серйозністю, і довіртеся професіоналам. Лука Галамар, ми готові втілити в життя будь-яку вашу ідею, навіть саму сміливу, зухвалу, амбітну.
Дата: 15.03.2017 Всі новини
Розробка