МЕНЮ
Еще больше наших работ:
зворотній зв'язок

Будь ласка, залиште свої дані

ua ru
ua

Значимість реклами в інтер'єрі

Значимість реклами в інтер'єрі             Інтер'єрна реклама (інші назви - Внутрішня реклама, Indoor-реклама) - протилежна зовнішній рекламі та розміщується на стаціонарній основі всередині приміщень громадського призначення (в торгових точках, кінотеатрах, бізнес-центрах, місцях розваг і т.д).
І якщо зовнішня вивіска служить для залучення первинного покупця, змушуючи його проявити інтерес і зайти в заклад, то суть інтер'єрної реклами в тому, щоб залишитися в пам'яті відвідувача і як наслідок - шанс, що він зайде знову, а то і зовсім стане постійним покупцем.
Виконання дизайну інтер'єру в фірмовому стилі також наближає до мети зміцнення у свідомості клієнтів високого іміджу компанії.
Внутрішню рекламу поділяють на три основні групи:
1). Навігація - реклама на вході або на шляху до закладу. Сюди можна віднести різноманітні системи навігації в торгових центрах, вказівники, інформаційні стенди і таблички, наліпки тощо. Така реклама може допомогти потенційному клієнтові знайти Вас, особливо якщо Ваша торгова точка знаходиться в великому торгово-розважальному центрі.
2) Реклама всередині закладу. До цієї реклами відносять світлові плафони, підвісні вивіски, постери, фотошпалери і інші рекламні конструкції, які служать як додаткове інформування про продукцію, акції, знижки або як декоративні елементи в фірмовому стилі.
3) Логотип в інтер'єрі - найбільш використовуваний вид внутрішньої реклами. Виготовлення назви або логотипу організації у вигляді об'ємних елементів з підсвітленням і без позитивно впливають на імідж компанії. Особливо важливо оформлення стійки ресепшн в корпоративному стилі, так як саме вона створює перше враження для клієнта.
Однак від інтер'єрної реклами не буде користі чи вона навіть може нанести шкоду, якщо Ви зробите наступні помилки:
- Інтер'єрна реклама «не вписується» в загальний дизайн приміщення, її занадто багато і вона «кислотно»-яскравих кольорів, тоді вона стає настирливою і дратівливою;
- Тема Indoor-реклами не відповідає специфіці роботи організації, що дезорієнтує відвідувача, створює певний дисонанс в його свідомості.
Інтер'єрна реклама розміщується в місцях торгівлі, тобто поблизу до цільової аудиторії і працює на підвищення впізнаваності торгової марки, тому рекомендується її використовувати всім, хто хоче зміцнити свій бренд у свідомості покупців.
Успіх приходить до того, хто дбайливо ставиться до свого іміджу, і в цьому Вам допоможе інтер'єрна реклама. А у компанії «Лука Галамар» завжди є креативні ідеї і можливості втілити їх в життя, щоб зробити Ваш бізнес привабливим.
Дата: 14.03.2017 Всі новини