Розробка фірмового стилю мережі кав'ярень в Маріуполі
Скільки коштує ідея? А скільки коштує хороша ідея? Відповідь навряд чи буде знайдена. Але всього лише одна хороша ідея зможе зробити Вас успішним! В нашій компанії є такі ідеї, і ми можемо поділитися ними з Вами. Наприклад, одна з наших ідей влітку 2017 року знайде своє втілення в Маріуполі - місті на березі Азовського моря.
Йдеться про нову мережу кав'ярень Starcoff, для якої нами був розроблений логотип, брендбук та гайдлайн, де закріплена вся інформація про новонароджений бренд: місія і філософія компанії, фірмовий стиль.
Назва є похідною від прізвища замовника «Царичанський» в англ. транскрипції шляхом перестановки перших літер (Tsar-Star), приставка скорочення від «кава» на англ. манер. Крім цього, «Star» - це зірка, назва з такої комбінації слів буде легко запам'ятовуватися, а символізм сприятиме впізнаваності.
Дуже важливо для компанії показати людям, що вони собою являють, чого хочуть домогтися, для чого працюють. Позиція компанії на ринку повинна бути представлена коротко і лаконічно, але разом з тим і так, щоб інформація була зрозуміла і прийнята покупцями. Тому для Starcoff був запропонований слоган «point of energy». Кава традиційно вважається напоєм, який дає заряд енергії і бадьорості. Бренд орієнтований на середню вікову групу молодих людей віком від 13 до 40 років, які цінують свій час і гідно оцінять якість продукції, а точки реалізації будуть доносити ідею про те, що це саме те місце, де можна швидко і легко отримати насолоду від цього чудового напою.
Ви можете сказати, навіщо розробляти повний брендбук, розробка якого вимагає багато часу і ресурсів? Відповідь проста - якщо Вас не цікавить майбутнє вашого бренд-дітища, то так, він Вам не потрібен. В іншому випадку, брендбук буде для Вас величезною допомогою, коли Ви будете розширюватися і захочете зберегти незмінним фірмовий стиль.
Брендбук допоможе Вам уникнути на всіх Ваших точках продажів (без Вашого особистого контролю) наступних прикрих випадків:
- зміна кольору, шрифту, пропорцій логотипу;
- кожне рекламне повідомлення говорить про щось нове для споживача, що в результаті його дезорієнтує;
- зміни при виготовленні брендованої продукції: футболок, бейсболок, фартухів, стаканчиків і інших речей, які використовуються компанією.
У підсумку, Ви можете приїхати на одне з місць продажів Вашої продукції і просто не впізнати його!
За нашим прикладом «Starcoff» Ви можете бачити, як брендбук допомагає не допустити таких помилок.
А так же приклади практичного застосування логотипу.
Зовсім скоро Ви побачите фото реального втілення цієї ідеї в життя.
Не бійтеся пробувати і творити. А ми завжди будемо раді Вам допомогти!
Дата: 13.07.2017 Всі новини